Bröllopsbilder..

Tänkte lägga upp lite bilder från gårdagens fotografering. Har hunnit med ett par stycken men inte alla, vilket är förståerligt när det blev så enormt många=) Så det får bli att jag lägger upp några nu och så får jag uppdatera när fler blivit klara.

    




Detta kort tycker jag är så härligt för det speglar deras personlighet i detta kort. Dom är verkligen så glada och roliga och naturliga som visas på bilden. Just på detta kort skrattar alla åt minstingen Eira som äter krabba=D

   



  

  
Lite kärleksmys i den vackra solnedgången



De var alla bilder för denna gången. Kommer fler längre fram. Tycker det är så härligt att se hur det riktigt strålar om dom av kärlek. Helt underbar familj att fota, dom gör sig så bra på bild


Kommentarer
Postat av: Anna

gud vilka fina bilder d blev. hoppas du blev njd med dom själv... jag tycker dom blev kanon men som sagt d tycker jag om alla dina bilder =)

2008-07-28 @ 08:56:23
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Anna O

Håller med min namne. Du har överträffat dig själv! Bilderna blev superbra och du har verkligen fångat deras personligheter på ett jättebra sätt. Man ser hur dom strålar av glädje och kärlek till varandra. :)

2008-07-28 @ 09:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0