COOLA FOTON

Här har ni sörran mig som inte är det minsta rädd för att släppa loss framför kameran och aggera modell=) Blev hyffsat nöjd förutom att jag skulle haft bättre ljus..helst en studio med blixtar..men nu fick vi ta vad vi hade=)
Söker efter en assistent som skulle vilja följa med på fotograferingar och assistera mig och även fota vad som händer och hur det går till ..alltså "bakom kulisserna." fota mig när jag fotar och förberedelser och annat=)
Hör av er om ni är intresserade att hänga på=) Roligt har vi ..
'

Började med att fota hennes bebis..Henry 9 år med fin slips och allt=)

Linnéa verkligen älskar hundar..precis som sin mamma=D



"ååå...vad pinig du är moster"=D










Sen måste jag bara visa er...


"gissa om vi skrattade när vi skulle fixa denna bild..
Tycker de är så roligt när många lägger ut dagens outfit ..så vi tänkteatt vi fixar Annas outfit för idag=)
Det blev en het palljettbasker med matchande örhängen och en väldigt fin  matchande....eller förlåt en inte alls matchande väska;P

Kommentarer
Postat av: Malin

synd att jag jobbar kvällar annars hade jag gärna hängt på som assisten...men kanske går ändå...jag är intresserad i alla fall

2009-01-13 @ 01:16:12
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Anna O.

Tjena Madde, jag hänger gärna med någon gång och plåtar lite! Är hemmamamma igen från tisdag fram till inskolning den 2/2 så där emellan funkar det ju fint (om Linnea kan vara med annars är det kvällar när Ove kan ha hand om henne). :)

2009-01-13 @ 07:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0