NATTENS SKISS...



Vill så gärna lära mig måla händer..det är det svåraste som finns och ögon.. Vill kunna måla verkligt och fint fast med min stil. Öva öva öva... Detta är resultatet från min skiss från i natt.
Partiet med de två händerna är ett foto jag tagit som jag målat av. Det är Saras hand och lilla Lucas=) Sen målade jag dit en ros och resten runt om från eget huvud. Ivanlig ordning betyder allt något..Det är en hel berättelse. Delar från min barndom och delar från mitt liv som mamma=) För mig säger bilden massor men för en annan säger den nog inget=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Den är jätte vacker gumman! =)

2010-03-17 @ 13:01:05
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0