Skiss NR 3!!



Blir inte klok på detta. Denna bild ä'r inte helt klar. Men hur jag än försöker får jag inte med personlighetsdragen. Sjukt svårt. Antingen kan jag ge upp och nöja mig med att jag INTE kan måla av bilder och personer eller så kan jag kämpa vidare och öva och få bra råd av de som kan eller gå en kurs.. Ger upp gör jag troligen inte..är för envis för det=P Även om jag nog aldrig kommer kunna bli super på det. Målar mest för att jag älskar det och i hopp att bli något bättre ..men någon konstnär blir jag då aldrig=) Lika glad är jag för det=)


Kommentarer
Postat av: Malin

kika in på min blogg och titta på den fina tavlan som min bästa kompis målat till Hugo i namngivningspresent... hon har verkligen lyckats fånga hans drag!! Men jag håller med visst är det svårt att fånga just personlighetsdragen.

2010-03-12 @ 07:17:42
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0