SÖNDAGKVÄLL OCH MASSA MYS

Då var det söndag kväll och denna helg har gått så snabbt eftersom jag jobbade i natt. ska jobba mitt ordinarie nattpass imorgon. Men då är lillfröken på dagis så jag får sova på dagen.
Linnéa duschade innan hon skulle sova och sen satt vi i soffna och kolalde på barnprogram och då somnade lilla dockan bredvid mig.. Så mysigt♥
Satt och skissade massor i natt när jag jobbade för att aktivera mig så jag inte skulle somna. Ritar av kort hela tiden för att öva så jag kan bli bättre. men det är så svårt. Behöver nog gå en kurs och få tips och hjälp att få med personlighetsdrag och för att kunna lägga skuggan rätt i ansiktet så det blir snyggt.
 Ni ska få se en av alla bilder jag gjorde i natt. Den är inte direkt lik men ändå lite gullig som bild.


Men det är mycket detaljer jag stör mig på..Men om jag kunde rätta till det och få till finare linjer och skuggning skulla jag kunna tänka mig den som tavla....och helst att någon annan gör den då=P Blir ju aldrig nöjd.


Jag har världens underbaraste och bästa pappa=) Han är verkligen så enormt omtänksam och unik. Han är rolig, snäll som en björn.. Han gör mig glad och stark.
 Fast han har rätt kass humor ibland=P... Men då vet jag vart jag fått min ifrån ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0