PICK NICK & FOTOGRAFERA

Idag åker vi till GBG, Patric har fått ett jobb att montera en bilsterio i en bil och byta ut alla högtalare och montera bas och slutsteg. Sånt han gillar och har ju jobbat med det så han är lycklig=D
Då passar jag och Linnéa på att åka med ner och vi ska bege oss till vårt smultronställe och picknicka=) Förhoppningsvis får vi sällskap=)
Ska fota i massor i dag♥ Underbart!

Nu är det full rulle här hemma och vi har massor att stå i. Mycket som ska göras. Fixa källaren, måla om Linnéas rum samtidigt som jag måste plugga på i 110 och jobba heltid.. Det är tur att jag är så effektiv när jag väl sätter fart och då går det undan=) Patric är alltid i grejar tagen så det går fort när vi väl sätter igång.











Lägger upp några bilder från de sista två fotograferingarna.

Ni är oerhört dåliga på att kommentera just nu=P
Vad tycker ni om de sista två fotograferingarna????


Kommentarer
Postat av: pappa

jag försöker lära mej något när jag ser dina bilder, är imponerad över hur avslappnade modellerna är, både barn och vuxna. Det där är du riktigt bra på! Nu har jag själv en skol uppgift där jag skall ta 3 olika porträtt med stor brännvidd och då skall jag gå så nära som möjligt. Det blir svårt eftersom jag inte har gjort något liknande. Spännade i alla fall! Dina bilder är ju alltid bra, det är för jävligt, he he. kram pappa

2010-09-07 @ 04:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0