TYR & POLLY..


Här har vi lilla Polly..nytillkommlingen i Jossans familj.. farligt söt och mysig

Storebror Tyr med "pirajjan" Polly

Polly gör allt som broschan..

Kan sitta som han, fixa samma attityd...

..gnaga som han..

Fina mysgubben som springer till fönstret och kikar när jag åker och kikar när jag kommer=)



Man kan ju gnaga på varsitt ben...

..men varför göra de när man kan jävlas med storebror och sno hans ben???..

...Får jag inte de benet tar jag ett annat...

Farligt kaxig liten tjej=)
Tyr har legat bredvid mig  i några timmar.. så mysig..Älskar hundar..
Har tre hundar som blir skogstokiga när jag kommer och det är Lotta(mammas hund), Tyr som ska mysa och kela oavbrutet och Ozzy(Kristins hund) som ylar och pratar för fullt när jag kommer och ser ut som han sålt smöret när jag går=) Myyyshundar..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0