JULAFTON


En oändlig väntan... när kommer tomten??!??!

Linnéa är tomtenissa och hennes gammelfarfar(Patrics farfar) är tomte dagen till ära=)

Saaaaaalt godis.. kunde trotts att det var surt;P

Lillfia och gammelfarfar

Bröderna Andersson=) ...dom väntar också på tomten..

Efter att ha ätit jullunch med Patrics familj blev det julfirande hos min mamma och Björn resten av em och kvällen.. Här är nästan hela syskonskaran sammlad...min storebror saknas bara..

Mina Älskade syskon och min lilla docka Linnéa♥

Jesper bara ääääälskar sina systrar=)


Världens bästa Patric♥

Jul i Göteborg

Tomten kom... han tappade tomteluvan någon stans på vägen.. men det gick bra ändå;P

Tomten fick tillochmed en kram iår.. han var tydligen "sötare" i år=D

Jerry var riktigt modig som satt i tomtens knä.. han brukar vara lite skraj i vanliga fall;P


Kommentarer
Postat av: Anna W

men det var då faen vilka smickrande bilder du fick på mig...

2011-12-27 @ 01:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0