2 MVG & 1 VG=))

Jag är sjukt glad!!! Fick tillbaka mitt sista uppdrag av 3 för kursen Sjukvård (200 poängskurs) och fick MVG på den 3:e delen med. Så sammanfattningsvis fick jag VG på del 1, MVG på del 2 och 3=D.
På andra skolan jag gick på innan och fick slutbetyg i alla andra kurser i omvårdnad gav mig IG i kursen, kanske ett G om jag hade gjort ett studiebesök som jag inte fick göra om i efterhand när jag missade de. En lång historia som inte ens är värd att prata om.. kan ju säga så mycket som att den läraren hade något emot mig=) Gav sig fan på att jag INTE skulle kunna klara utbildningen när jag jobbade paralellt..de sa hon ofta att jag nog skulle behöva sluta jobba för att klara av utbildningen.. de var nog jobbigt för henne när hon var tvungen att sätta G på mig och nästan klarade allt. Skit samma!!! Jag FIXADE de!!! Jobbade 100% och pluggade hela omvårdnadsutbildningen på helfart i ett år!
Kändes hopplöst att kämpa stundtals, slita och göra allt och få ett G.. jag är super glad över mina G, men när jag fick bytt skola för att läsa om hela J***A kursen och då gjorde de olika delarna ganska snabbt och inte ansträngde mig hälften så mycket så fick jag VG och MVG.. känns sjukt bra! Kungälvs vuxenutbildning går jag på nu eller rättare sagt läser på distans med webblärare, nästan som innan.
Ska ha ett samtal via datorn med webbkamera och headset och ha eximinationssamtal där vi pratar om kursen , hon får höra mina kunskaper och sen diskuteras slutbetyg. Jag sattsar på MVG!!! Men blir såklart super glad för VG. Delproven ligger till grund för slutbetygen så det gäller att jag gör bra ifrån mig vid samtalet. Dax att plugga på gärnet den sista veckan!!!
Känns mycket roligare nu när man får resultat från arbetet man lägger ner.
Jag ger mig aldrig när jag väl vet att jag KAN !!!! Jag kunde=))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0