GRATTIS LILLA MOR♥

Massor med GRATTIS till söta lilla mamma idag!!!
Idag blir det kalas=)

Svar till pappa: Självklart blir de grillpartaj när altan är klar=)

Då var de söndag igen.. två veckor av semestern är förbi och jag har knappt koll på dagarna längre, känns inte som jag varit ledig. Dunder förkylning har jag åkt på häromdagen=S
Varje morgon när jag vaknar har jag dunkande huvudvärk och jag är tröttare än någonsin=( Hatar att sova, önskar man kunde vara utan de..avskyr att drömma.. ja jag avskyr de mesta just nu!!

Nu ska vi fixa till oss jag och Linnéa och gå ut på enpromenix med vovvsen, vi passar lilla Wilmis och idag är sista dagen=/. Vi tar oss en lång skogspromenad innan vi ska iväg på kalas.


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 07:57:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0