KÄNNA DOFT

Idag är jag totalt slut, 03,30 väckte min dotter mig, *mammalycka*. Vi la oss på soffan och Linnéa somnade ganska snabbt..MEN jag kunde bara inte somna.. har blundat och försökt sova, kännts som att jag äntligen ska somna flera gånger men nejdå.. vaknade till hela tiden.. så sliten är bara förnamnet till vad jag är nu.
Tittar på nyheterna på SVT1 och kommer på mig själv när jag tittar på vädret att sväva iväg i tankarna.
De började med att jag tyckte han som rapporterar vädret idag såg lite lustig ut då han har extremtkrulligt hår somsträcker sig ner till axlarna i en variant av hockyfrilla. Det var inte yvigt eller risigt utan super perfekta miniatyrlockar.. han hade en rödrutig skjorta på sig under en gråkavaj och genast fick jag en doft av huggen ved eller flisat trä.. en kännsla av att han måste jobba med jordbruk på sin fritid..
Hel skumt hur hjärnan funkar, att man kan känna en doft när man får en stark uppfattning om något eller när man helt enkelt bara tror på sin egen teori;P
Måste bero på tröttheten.. det tillhör inte de dagliga att jag känner dofter eller funderar på vad folk sysslar med på fritiden när dom inte jobbar med tv.

Idag blir det VCT med Linnéa för att förhoppningsvis en gång för alla fått utrett hennes mage.
Sen ska vi hitta på något kul=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0