EN BLOMMA=LYCKA


En liten spindel i håret.. jag köpte två sådanna hårspännen för ett tag sen och tänkte igår att jag skulle använda dom. Linnéa tittade med avgudande ögon på mina spännen.. Då sa jag att hon också kunde få ha ett sånt spänne och mamma har ett. Linnéa blev lycklig och sa:
"-Ååh..tack mamma, vad snällt att du delar me´dig!"♥

Så här snygg var hon igår.. spindel i håret och snygga kläder=) Hon speglar sig här för att se om de ser bra ut=)

När jag och Linnéa kom hem från GBG så stod det en blomma utanför dörren.. Linnéa frågade vem som ger oss blommor och det funderade jag med på tills jag läste kortet=) Det var ett sött litet kort med ett fint meddelande från Malin och lilla Frans♥ Jag blev överlycklig! Blommor gör mig glad.. tanken bakom gör mig ännu gladare=)

Rosa och fin med vit fin kruka..precis i min smak på pricken;)

Nu när det är sommar har jag fått dille på bär.. gärna bär och vanilj yoggi.. super smarrigt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder........

Kram Pappa

2011-06-17 @ 03:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0