RÖD-TORSDAG

Idag kör vi på en liten rödnyans över torsdagen.. iallafall i almanackan.
Juni har det blivit och det känns underbart och sommarkännslor har jag fått. Alla fina ängsblommor som blommat ut, det är så fint ute nu.
Idag har jag en fotografering av en 13 årig tjej, de ska bli skoj.
Senare idag ska jag iväg och prata lite bröllopsfotografering, eller snarare prata igenom hur dagen blir och hur dom önskar bilderna.

Undertiden jag grejar med detta så fixar Patric och hans bror plintar till vår  altan. Idag ska dom gräva ner plintarna till vår nya altan=) I sommar kommer vi kunna njuta av en altan som är dubbelt så lång som den som vi har idag. Ena halvan kommer ha tak som det är idag och där ska jag även införskaffa "bambu" rullgardiner så man kan rulla ner när man väl sitter där och vill ha lite mindre insyn eller om de kanske blåser lite mycket. Andra halvan kommer vara utan tak där man kan njuta av solen om man vill. Super helt enkelt.
Allt de befintliga golvet ska bort och även staketet. De ska göras om och bli nytt och fräsht. Lägger ut bilder senare när bygget börjar ta fart.

Nu är det dax att sätta fart här och förbereda för dagen!
Bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0