FOTOGRAFERINGS ERBJUDANDE!!



Passa på att Boka en porträttfotografering nu!!!
Endast 500kr
för en serie bilder i färg och svart/vitt, fotar barn, djur, par, familjefoton mm.
Jag kommer dit du är utan extra kostnad, gäller GBG, Lilla Edet, Vänersborg, THN området.
(vid längre färdväg tillkommer kostnader för bensin)
Om du är intresserad, lämna mailadress eller skriv en kommentar så kontaktar jag dig för att boka en tid!
(Fotar även bröllop, kontakta gärna mig för prisuppgifter på olika bröllops-paket)



Kommentarer
Postat av: MalinM

Jag vill boka fotografering. Men inte förrän i maj när det börjar bli varmare ute och blommor och sånt börjar slå ut..

2011-04-01 @ 05:24:28
URL: http://frumars.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0