GÓA DAGAR..

Här kommer bilder från vår personaldag där chefen grillade och vi umgicks och hade trevligt och gick vidare efter grillningen=) Oj vad vi skrattade den kvällen..helt galen!!
  

  


En super dag med bästa AnnaW..

Anna och Kaffe Carlsson.. en super trevlig kväll med bio- Wather for elephants och restaurangbesök med tre rätters middag och babbel=)
 
Min och Annas efterrätter. Sjukt gott.. men oj vad mätta vi var=S

Min lillebror Jesper med en fransk outfit=)

Jag körde på svart sotade ögon igår..inte övre delen men ögonlocken och en liten bit upp.. det är snyggt tycker jag.. men efter ett biobesök och ett långt restaurangbesök och en liten promand i regnet är de inte så snyggt längre.. ser snabbt kletigt ut=/ det är ända nackdelen!

Idag har min dotter skämt bort mig med presenter som hon shoppat me lite hjälp av morfar=)
Fick även ett kuvert med fina foton på Linnea som morfar tagit..
kika in här får ni se vilka fina kort han tagit=)
Han har verkligen gjort stora framsteg och blivit jätte duktig!

http://www.uffes-foto.se/47447872


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0