MÅNDAG NATT

Snart är det natt iallafall... jag jobbar inatt som alla måndagar.
Såg att det var en hel vecka sen jag skrev sist=/ Det är kasst av mig!!
Det har varit lite mycket de sista och jag har inte haft ork eller några krafter till något mer än att jobba och vara med nära och kära.
Idag är det en hel vecka sen lille Nisse lämnade oss. Mina tårar har runnit=(
Det är skönt att han inte behövde lida mer, men jag saknar honom och hans närvaro.

Nog pratat om sorgligheter.. Imon blir det tandläkaren för mig igen=S..det är iochförsig sorgligt de med.. mest trist!!! och DYYYRT.. men sånt är livet.

I veckan fick jag mina fina betyg i brevlådan=) Känns såååå skönt. Nu ska dom skickas till lönekontoret i veckan.

På lördag ska jag hitta på något med min syster.. det var ett tag sen vi gjorde något bara vi.. Skulle frånbörjan haft tjejkväll tänkte vi men minstingen ska ut och göra stan med kompisen så vi "äldre" får göre nåt själva=)
Linnéa har tjatat hur länge som helst om att få sova hs morfar så idag ringde hon och frågade om hon fick sova hos morfar på lördag vilket hon fick=). Hon sa:
"-Morfar, då får jag ta med mig sängen, den man har till bebisar. Inte den stora i mitt rum utan den i källaren förstår du väl"
Hon menar resesängen=) Hon tyckte morfar var tokig som inte förstod de men han förklarade att hon inte behöver den längre.

Nu ska jag kika på en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0