..Ja varför inte..

Finns det något värre än när man fastnar i en dröm, man är på väg att vakna men det känns som en evighet och man drömmer något jobbigt och kan inte riktigt vakna ordentligt.. Vaknade tidigt i morse ur just en sådan jobbig dröm.. Något hel löjligt dessutom.. Minns att det var midsommarafton och vi planerade med min mamma och Björn om att åka till deras sommarställe men i drömmen skulle man åka båt och hur dom än planerade så skulle jag inte kunna hinna med.. jag var arg och trottsig som en liten unge och surade.. det var som att mamma gjorde allt för att jag inte skulle kunna hinna med.. Just där var jag fast i drömmen och ältade fram och tillbaka detta midsommar firande..
När jag slår upp ögonen märker jag att jag drabbats av någon form av ögoninflammation i ena ögat och tänker varför inte.. en sån dag helt enkelt!!!
Morgonen har startat med kaos.. en liten katt som käkade upp salamin på min och Linnéas mackor och ett trasigt glas med yoghurt i .. så efter storstädning och glas röjning på morgonen har jag satt mig i soffan och funderar på att stanna inne resten av dagen!
Dessutom stormar  det ute och hällregnar.. helt klart inomhusaktiviteter!!

Denna bilden gillar jag skarpt, den är tagen en vår dag för ett år sedan på vår skogspromenad när Linnéa och hennes kompis stannade till och studerade högen framför sig och diskuterade ämnet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0