JAKTEN PÅ DEN PERFEKTA BILDEN...

Imon fortsätter jakten efter den perfekta bilden... som jag aldrig kommer fånga.. det finns alltid något som kunde vara bättre och med världens mest kritiska person så blir det svårt.. alltså jag själv!! Men det är också precis det som driver mig, enveten som en åsna och med en inställning om att inget är omöjligt fortsätter jag kampen.
Det sjuka i det hela är att jag i hela min dotters liv(4 år) har jag fotat säkert miljoner bilder på henne och fått en hel del bilder jag är nöjd med, ganska.. har letat efter några bilder att förstora upp på canvas men det är helt omöjligt! Jag hittar små fel och små störande saker i varje jäkla bild och är det inte det är det något annat jag tvekar över och tänker att jag ska tröttna eller störa mig på i bilden.. Inte Linnéas insatts utan min prestation!
Jag måste skärpa mig helt klart!
Det ska bli en bra sak att fixa i början på detta året som en nystart mot en snällare jag.. alltså bättre bemötande mot mig själv ... av mig.. ja ni fattar nog!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0