Mys♥


Igår var jag och Linnéa iväg hela dagen, vi började med att hämta upp lilla pappsen och sen vidare ner till farmor. Linnéa lekte med alla hundarna, framför allt lilla ricky som är ett år och full av energi precis som hon själv=) När vi kom hem sa Linnéa till mig att gammelfarmor har fler dockor än hon=) Min farmor samlar på porslinsdockor och har en ofantligt fin samling och många. Jag minns hur jag farsinerades av finrummet som vi inte fick leka i när vi var små, där fanns alla fina dockor. Nu är Linnéa lika farsinerad=)
Det blev en mysig förmiddag.

På vägen hem passade vi på att åka och hälsa på syster Annelie i sin nya lya. Hon bjöd på smarrig soppa.
Lägenheten låg centralt och den är mysig med fin utsikt=)
Linnéa tyckte det var mysigt och kul att hälsa på moster och sa redan i bilen på väg hem:
"-Jag saknar moster!!! Jag älskar henne så mycket!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0