TANT RUT...

Igår förgyllde Tant Rut och Jossan min dag.. Spenderade fm på Ale torg och vi fikade på de nya cafét Tant Rut som även finns i Kungälv. Riktigt mysigt och trevligt ställe.
En fm för mig själv med en vän och affärs-strosing och fika babbel var precis vad jag behövde efter en veckas kämpande med en förstoppad dotter i trottsåldern"!!!
Det är ingen lek vill jag lova! Det går att handskas med de ena eller det andra men kombon förstoppad och trottsig... inget jag rekomenderar. Skrikiga nätter av smärta,feber en dag, borta nästa, matvägran och gråt vid varje måltid, irritation och ilska när man försöker hjälpa!
Vissa nätter förra veckan skrek hon i en och en halv timma och det gick inte att trösta och jag fick inte röra vid henne förrän efter en timma och efter massor med tjat fick jag med henne på toaletten som hon var livrädd för... I lördags fick jag nog,åkte till Astrid Lindgrens barnsjukhus på Östra och fick ett starkare lavemang än vi har hemma och då lossnade det tack och lov. Nu har vi en glad tjej här hemma igen som är som vanligt=) Det är plågsamt att se henne ha så ont och inget hjälper.♥
Söndagen var mer än välkommen, ett härligt brejk och ett bra avslut på veckan!
När jag kom hem möttes jag av en glad dotter och sambo som hade bakat rulltårta♥
image description
image descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0